پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228368
7 استان منتظر بارش رگبار باشند
تاریخ انتشار : 1396/04/17 09:41:04
نمایش : 1529
طي دو روز آينده به‌دليل نفوذ جريانهاي مرطوب جنوبي، در مناطقي از جنوب سيستان وبلوچستان و شرق هرمزگان نيز درساعات بعد ازظهررشد ابر، رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سازمان هواشناسي کشور با صدور اطلاعيه‌اي وضعيت بارشهاي پراکنده باران و استانهاي شمالي را پيش‌بيني کرد.

1- تحليل آخرين نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر گذر متناوب موج تراز مياني جو از نوار شمالي کشور طي دو روز آينده است که در روز شنبه با تقويت جريانهاي شمالي و نفوذ هواي خنک همراه خواهد شد؛ همچنين طي دو روز آينده به‌دليل نفوذ جريانهاي مرطوب جنوبي، در مناطقي از جنوب سيستان وبلوچستان و شرق هرمزگان نيز درساعات بعد ازظهررشد ابر، رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد پيش‌بيني مي‌شود. براين اساس وضع هواي مناطق متاثر به شرح زير پيش‌بيني مي‌شود:

جمعه96/4/16: از بعدازظهر رگبار باران گاهي با رعد وبرق و وزش باد در شمال آذربايجان شرقي، برخي مناطق اربيل و گيلان .

شنبه96/4/17:  بارش باران در برخي مناطق گيلان و مازندران و رگبارپراکنده باران گاهي با رعد و برق و وزش باد در شمال آذربايجان شرقي، اردبيل، جنوب سيستان وبلوچستان و نيمه شرقي هرمزگان. 

  2-روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور گاهي وزش باد شديد پيش‌بيني مي‌شود که در برخي نقاط، به‌ويژه در زابل با  گرد و خاک همراه خواهد بود..                                                                                                                                                                  

احتمال سيلاب براي مناطق کوهپايه‌اي

همچنين سازمان هواشناسي در اخطاريه‌اي تاکيد کرد: پيرو اطلاعيه شماره 26 جمعه مورخ 96/04/16 از بعد از ظهر  امروز در نواحي شمالي آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، برخي مناطق اردبيل و به‌تدريج گيلان رشد ابرهاي جوششي، رگبار باران گاهي با رعد و برق و وزش باد شديد موقتي پيش‌بيني مي‌شود و پديده تگرک و رخداد سيلاب به‌خصوص در مناطق کوهپايه‌اي دور از انتظارنخواهد بود.

از اين رو توصيه مي‌شود براي جلوگيري از خسارتهاي احتمالي اقدام لازم به‌عمل آيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html